четверг, 2 апреля 2020 г.

ДШ "Малята-бджолята"


Четвер  2 квітня

Навчання грамоти

Доброго ранку, мої невгамовні бджілки!

Знайомтеся: це мій домашній улюбленець Кеша. 



В нашій сім'ї він виконує багато ролей:  будильника,  коментатора телевізійних передач; імітатора пташиного співу(залежно від того, хто саме виспівує за вікном!), голосистого співрозмовника(особливо коли збирається вся родина за святковим столом і він намагається всіх перекричати!)
Та ми його дуже любимо!


  • У вас вдома є папужка?
  • Який він на вигляд?
  • Як поводиться?
  • Чи вміє говорити?
  • Як ви вважаєте, про кого ми читатимемо в Букварі?


Попрацюємо з Буквариком: с.74-75

  • Чому авторка назвала текст "Папужка", а не "Папуга"?

Прочитайте текст

  • Де відбувалися події - на вулиці чи в кімнаті?
  • Що робив тато?
  • Про що хлопчик запитав у тата?
  • Як звати хлопчика?
  • Про які хитрощі розповів синові тато?
  • Який корм тато насипав папужці?
  • Як повівся папужка?
  • Придумайте свій заголовок до тексту.

Прочитайте способом "день-ніч", "ланцюжок з мамою(татом) чи сестричкою(братиком)"

Перекажіть частинку тексту, що відповідає ілюстрації на с.75

Дайте відповіді на запитання:

  • На чому стоїть клітка?
  • Хто в ній живе?
  • Що вирішив тато?
  • Що зробив папуга?
  • Що  робив хлопчик?
  • Про що турбувався Тарасик?
  • Як закінчилася ця історія?

Гра "Утвори нові слова зі слова ХИТРОЩІ"

Цікаво
https://youtu.be/4Chi66oF_Tk

Відпочиньте
https://youtu.be/jZAps0WuSf

  • Чому не можна ображати тварин?
  •  Чому люди тримають тварин у неволі?
  •  Чи завжди це погано?
  • Що було для вас сьогодні новим та цікавим?
Молодці!


    Письмо
  •    Чи сподобався вам новий зошит?
  •     Сьогодні працюватимемо на с.4-5.
  •     Познайомтеся з нашим героєм.
  •     Про що дізналися з його розповіді?
  •     Що віп пропонує нам робити?
  •     Прочитайте слова у наступному завданні.
  •     Як ми їх називаємо?
  •     Коли вживаємо?
  •     Обведіть слова, яким би хотіли привітатися з нашим героєм.

   21 листопада відзначають Усесвітній день вітань. У цьому заході беруть участь близько 140 країн світу.

   
  Виконайте наступні завдання на ст.4-5
     

     Наша улюблена руханка! Відпочинь!



   Математика

    Порівняй числа
Розв'яжи задачі



Попрацюй з підручником на с.82-83. Письмові завдання виконай у зошиті.

Графічний диктант - це легко!


Інтерактивна гра



ЯДС: "Як використовувати воду економно вдома"


                   Молодчинки, мої любі бджілки! До завтра!

















Комментариев нет:

Отправить комментарий

  У нашому вулику відбувся урок-спомин. Назвали ми його нетрадиційно: "Літературна кав'ярня "У Лесі". Проблемне питання, ...