ДШ "Малята-бджолята"
Четвер 2 квітня
Навчання грамоти
Доброго ранку, мої невгамовні бджілки!
Знайомтеся: це мій домашній улюбленець Кеша.
В нашій сім'ї він виконує багато ролей: будильника, коментатора телевізійних передач; імітатора пташиного співу(залежно від того, хто саме виспівує за вікном!), голосистого співрозмовника(особливо коли збирається вся родина за святковим столом і він намагається всіх перекричати!)
Та ми його дуже любимо!
- У вас вдома є папужка?
- Який він на вигляд?
- Як поводиться?
- Чи вміє говорити?
- Як ви вважаєте, про кого ми читатимемо в Букварі?
Попрацюємо з Буквариком: с.74-75
- Чому авторка назвала текст "Папужка", а не "Папуга"?
Прочитайте текст
- Де відбувалися події - на вулиці чи в кімнаті?
- Що робив тато?
- Про що хлопчик запитав у тата?
- Як звати хлопчика?
- Про які хитрощі розповів синові тато?
- Який корм тато насипав папужці?
- Як повівся папужка?
- Придумайте свій заголовок до тексту.
Прочитайте способом "день-ніч", "ланцюжок з мамою(татом) чи сестричкою(братиком)"
Перекажіть частинку тексту, що відповідає ілюстрації на с.75
Дайте відповіді на запитання:
- На чому стоїть клітка?
- Хто в ній живе?
- Що вирішив тато?
- Що зробив папуга?
- Що робив хлопчик?
- Про що турбувався Тарасик?
- Як закінчилася ця історія?
Гра "Утвори нові слова зі слова ХИТРОЩІ"
Цікаво
https://youtu.be/4Chi66oF_Tk
Відпочиньте
https://youtu.be/jZAps0WuSf
- Чому не можна ображати тварин?
- Чому люди тримають тварин у неволі?
- Чи завжди це погано?
- Що було для вас сьогодні новим та цікавим?
Молодці!
Письмо
- Чи сподобався вам новий зошит?
- Сьогодні працюватимемо на с.4-5.
- Познайомтеся з нашим героєм.
- Про що дізналися з його розповіді?
- Що віп пропонує нам робити?
- Прочитайте слова у наступному завданні.
- Як ми їх називаємо?
- Коли вживаємо?
- Обведіть слова, яким би хотіли привітатися з нашим героєм.
21 листопада відзначають Усесвітній день вітань. У цьому заході беруть участь близько 140 країн світу.
Виконайте наступні завдання на ст.4-5
Наша улюблена руханка! Відпочинь!
Математика
Порівняй числа
Розв'яжи задачі
Попрацюй з підручником на с.82-83. Письмові завдання виконай у зошиті.
Графічний диктант - це легко!
Інтерактивна гра
ЯДС: "Як використовувати воду економно вдома"
Молодчинки, мої любі бджілки! До завтра!
Комментариев нет:
Отправить комментарий