Батьківська сторінка


      #Педагогіка_партнерства                                      

                      ПЕРЕЛІК документів для 1 класу
1. Заява;
2. Копія свідоцтва про народження дитини (під час подання копії пред’являється оригінал
відповідного документа);

3. Оригінал або копія медичної довідки за формою первинної облікової документації № 086-1/о «Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язкового медичного профілактичного огляду», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 16 серпня 2010 року № 682, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2010 року за № 794/18089.


У разі наявності та за бажанням одного з батьків дитини до заяви можуть додаватися оригінал або копія висновку про комплексну (чи повторну) психолого- педагогічну оцінку розвитку дитини чи витягу з протоколу засідання психолого-медико-педагогічної консультації.
У випадку подання копій документів, передбачених цим пунктом, оригінали
мають бути подані до видання наказу про зарахування (за винятком п.2 переліку)


http://ovruchschool1.org.ua/zrazki-dokumentiv-dlya-zarahuvannya-do-1-klasu/



МУДРІ ПОРАДИ  БАТЬКАМ ПЕРШОКЛАСНИКІВ

Ось-ось постукає в шибку вересень, закличе малиновим дзвоником до школи вчорашніх малюків. Уявляю, як переживають  батьки... Заспокойтеся... Ми з вами разом обов'язково допоможемо нашим діткам  стати справжніми школярами. Для початку - кілька порад...

1.     Вранці будіть дитину спокійно, з усмішкою та лагідним словом. Розпочинайте цей ритуал уже в другій половині серпня. Всьому потрібен час... 
2.     Не підганяйте дитину, бо розрахувати час – це ваш обов’язок.
3.     Привчіть дитину до сніданку вдома: у школі вона багато працює та витрачає сили.
4.     Збираючи дитину до школи, побажайте їй успіхів, скажіть кілька лагідних слів, без зауважень: «Дивись, поводься гарно», «Щоб не було зауважень!».
5.     Зустрічайте дитину спокійно, не сипте на неї тисячу запитань, дайте їй розслабитися (згадайте,  як вам важко після робочого дня). Коли дитина збуджена і охоче з вами чимось поділитися, вислухайте її.
6.     Якщо дитина замкнулась, щось її турбує, не наполягайте на поясненні її стану, нехай заспокоїться, тоді вона все сама розповість.
7.     Зауваження вчителя вислухайте не в присутності дитини. Вислухавши, не поспішайте влаштовувати сварку. Говоріть з дитиною спокійно.
8.      У спілкуванні з дитиною не вживайте умовностей: «Якщо ти добре вчитимешся, то…». Часом ставлять заважкі умови, і тоді ви можете опинитися у складній ситуації.
9.     Протягом дня знайдіть (спробуйте знайти) півгодини для спілкування з дитиною. В цей час головними мають бути справи дитини, її біль, радощі.
10.     У сім'ї має бути єдина тактика спілкування всіх дорослих з дитиною. Всі питання щодо виховання дитини вирішуйте без неї. 
11.     Завжди будьте уважними до стану здоров’я дитини, коли її щось турбує. Найчастіше – це об’єктивні показники втоми чи перевантаження.
12.     Пам’ятайте, що навіть діти 7 – 8 років люблять казки, особливо перед сном, або пісню, лагідні слова. Не лінуйтесь зробити це для них. Це їх заспокоїть, зніме денне напруження, допоможе спокійно заснути й відпочити. Не нагадуйте перед сном про неприємні речі. Завтра новий робочий день, і дитина повинна бути готовою до нього. Ваша доброзичливість допоможе їй у цьому. 
Успіхів Вам, шановні батьки, у напрекраснішій справі Вашого життя: вихованні  власних дітей.
                  



Збираємо дитину до школи

      Найголовнiше в життi майбутнього першокласника — це шкiльний ранець, адже саме вiд його ваги i форми залежить здоров'я Вашої дитини. Деякi дiти, прагнучи виглядати дорослiше, вмовляють своїх батькiв не на ранцi, а на портфелi. В портфеля немає лямок i його носять в однiй руцi — зовсiм як дорослi. У жодному випадку не пiддавайтеся на подiбнi вмовляння до старших класiв! Носiння важкого портфеля може викликати порушення постави, спровокувати викривлення хребта i захворювання нирок. Ранець, навпаки, здатний допомогти в пiдтримцi постави — у нього жорстка спинка, яка буває i спецiальною ортопедичною. Згiдно з санiтарно-гiгiєнiчними нормами шкiльний ранець має бути виготовлений з гiгiєнiчного водовiдштовхувального легкого матерiалу, забезпечений свiтловiдбивачами i еластичними лямками. Крiм того, на кожному виробi обов'язково має бути проставлене маркування, для якого вiку призначений даний ранець.

    Чим бiльше вiддiлень в ранцi, тим краще. У такому разi в ньому буде бiльше порядку i потрiбну рiч не доведеться дiставати з дна.

    Ранець для першокласника повинен важити не бiльше 500 – 700 г (порожнiй) i мати лямки шириною не менше 35 мм, прошитi ущiльнювачем, щоб вони не рiзали плечi i дитина не вiдчувала бiль i дискомфорт при носiннi ранця. По санiтарних нормах нашої країни шкiльний ранець разом зi всiм вмiстом не повинен важити бiльше трьох кiлограмiв.

    Прослiдкуйте, щоб лямки ранця були забезпеченi ремiнцями для регулювання довжини. Тодi дитина легко зможе надiти його i в теплу, i в холодну пору року.

    Ранець повинен добре тримати форму i не деформуватися при складаннi шкiльного приладдя.

   Спинка ранця обов'язково має бути жорсткою i бажано анатомiчною. По ширинi ранець не має бути ширшим за плечi дитини. Верхнiй край — не вищим за рiвень плечей, а нiжнiй — не нижчим за стегна.

    Недорогi ранцi можуть бути забарвленi нестiйкою фарбою, тому якщо Ви не хочете, щоб одразу ж в перший день шкiльна форма була безповоротно зiпсована, проведiть невеликий дослiд: злегка намочiть край носової хустки i з зусиллям проведiть по ранцю. Якщо хустинка не пофарбувалася, значить все в порядку.
    Пiсля покупки стежте, щоб Ваша дитина носила ранець на спинi на обох плечах, а не на одному. Носiння ранця на одному плечi може завдати серйозної шкоди хребту. Також, в ранцi мають бути лише необхiднi в даний день пiдручники i приладдя, щоб дитя не перенавантажувалося. Домовитеся з педагогом, щоб частина навчальних посiбникiв, якими не користуються щодня, зберiгалася в класi (пластилiн, фарби, альбом i iн.).

    Ну ось, з ранцем усе бiльш або менш зрозумiло. Поговоримо про iнше шкiльне приладдя.

    Шкiльне приладдя — це ручки, олiвцi, зошити  i тому подiбне, але прийшовши в магазин канцелярських товарiв i зiткнувшись з рiзноманiттям вибору, доводиться, часом, користуватися допомогою продавця. А якщо в магазинi ажiотаж i продавець лише мрiє про зайву пару рук i не встигає вiдповiдати на чисельнi питання?

     Почнемо з головного — з ручки. Здавалося б, з тих пiр, як з вжитку вийшли чорнильне пiр'я i чорнильницi-нерозливайки, вибiр ручки став простiшим. З одного боку, дiйсно так, але не все так просто. Головна вимога до ручки для першокласника — її невелика вага. Маленькi пальчики не зможуть довго утримувати масивну товсту ручку, тому забудьте про багатоколiрнi ручки, якi мiстять в собi декiлька стрижнiв рiзних кольорiв i не вiдрiзняються особливою «стрункiстю». Прослiдкуйте, щоб на корпусi ручки було менше «наворотiв» i всяких непотрiбних пристосувань, якi, може i прикрашають її, але вiдволiкають увагу i iнколи спричиняють незручностi. Поверхня ручки має бути ребристою, щоб її зручно було тримати i вона не зiсковзувала.

     Ручки бувають кульковими, гелевими i капiлярними. Для першокласника краще придбати давню добру кулькову ручку. Гелевими та капiлярними ручками, звичайно, легко писати, але вони швидко закiнчуються i, крiм того, багато вчителiв все ж вважають, що починати необхiдно з кулькової ручки.

     Другий за важливiстю предмет пiсля ручки — олiвець. Олiвцi бувають двох видiв: простi i кольоровi. Ми поговоримо про вимоги до простого олiвця, але в принципi, практично все з них можна застосувати i до кольорових.

     Простi олiвцi розрiзняються за жорсткiстю грифеля. Жорсткi i м'якi олiвцi залежно вiд країни-виробника маркуються або латинськими буквами «Н», «В», або росiйськими «Т» i «М». Мiра жорсткостi або м'якостi позначається цифрами. Так, для письма потрiбнi олiвцi з маркуванням «ТМ» – «2М» або латинськими буквами «НВ» – «2В». Для креслення — «3Т», «ТМ», «М» або «3Н», «НВ», «В». Для малювання — «3М» – «8М» або «3В» – «8В».

     Краще, якщо корпус олiвця виконаний з пластика. Такий корпус пластичний i грифель в ньому не зламається.

     Основну незручнiсть спричиняє те, що олiвцi потрiбно постiйно заточувати. Тому потрiбно або придбати точилку, або такi олiвцi, якi виконанi за принципом ручки i грифель в них змiнний.

    Для виправлення помилок, зроблених при записi олiвцем, знадобиться гумка. Гумки бувають двох видiв: шкiльнi i професiйнi. Шкiльнi, як правило, недорогi i недовговiчнi. Професiйнi гумки бiльше коштують, довше служать i якiснiше виконують свою роботу. Крiм того, всi гумки вiдрiзняються мiрою жорсткостi. М'якi гумки стирають написане м'яким олiвцем i не деформують папiр. Жорсткою гумкою можна стерти навiть слiд вiд кулькової ручки, але при цьому залишиться помiтна область стирання.

     Сучаснi зошити дiляться на звичайнi i на зошити для старшокласникiв. У останнiх зiбранi всi необхiднi вiдомостi i формули, якi навряд чи знадобляться першокласнику. Папiр в зошитах має бути якiсним i не скочуватися при письмi ручкою. Звернiть увагу, щоб поверхня паперу була щiльною i рiвною, i з неї не стирчали чисельнi дрiбнi паперовi «ворсинки». Такi ж вимоги пред'являються i до альбомiв для малювання.

      Це для початку... Будемо спілкуватися, будемо визначатися... 


Єдині вимоги до учнів:

  1. Учні приходять до школи за 10 хв. до початку занять.
  2. Перед входом до школи учень повинен витерти взуття, зняти верхній одяг, не поспішаючи, іти до класу.
  3. До приходу вчителя учні готують все необхідне до уроку. Підручник, щоденник, зошити мають бути акуратно покладені на парті.
  4. Після того, як вчитель зайшов у клас, входити забороняється. Учні, які запізнилися на урок, допускаються в клас лише з дозволу директора і його заступників.
  5. Не дозволяється приносити до школи та на її територію з будь-якою метою та використовувати будь-яким способом зброю, навіть іграшкову, вибухонебезпечні та вогненебезпечні речовини, гострі предмети, гральні карти, алкогольні напої, сигарети, жувальні гумки, літературу, аудіо-, відео-, та СD-продукцію аморального змісту. Не дозволяється використовувати плеєрів та мобільних телефонів під час навчального процесу.
  6. Не дозволяється без дозволу вчителя залишати приміщення та територію школи в урочний час. У випадку пропуску занять учень повинен надати класному керівникові довідку від лікаря або записку від батьків стосовно причини відсутності на заняттях. Пропускати заняття без поважної причини не дозволяється.
  7. Без дозволу вчителя або класного керівника ніхто з учнів не має права пересідати на іншу парту.
  8. Учні, які бажають відповісти на запитання, поставлене вчителем, або звернутися до вчителя з запитанням, повинні підняти руку, поставивши ї ліктем на парту.
  9. Після відповіді на питання вчителя учень обов’язково подає щоденник для виставлення оцінки.
  10. Після закінчення уроку учні встають тільки після слів вчителя: “Урок закінчено”.
  11. Після закінчення уроків учні організовано під керівництвом вчителів, які проводили останній урок, виходять з класу.
  12. Зі школи учні повинні виходити спокійно, додержуючись порядку. Залишатися в школі без потреби забороняється.

На перерві:

  1. На перерві та під час руху по сходах учням забороняється бігати, галасувати.
  2. При появі на поверсі директора, його заступників, вчителів або кого-небудь з дорослих, учні повинні стати вбік і пропустити їх, обов’язково привітатися.
  3. Кожен учень при звертанні до нього чергового вчителя або чергового учня зобов’язаний назвати своє прізвище і клас.
  4. Учням забороняється заходити в учительську без дозволу вчителя.

Вимоги до зовнішнього вигляду учнів:

  1. Кожен учень зобов’язаний з’явитися до школи чистим і охайно вдягненим.
  2. Зачіска повинна бути акуратною, користуватися косметикою забороняється.
  3. До школи учні приходять в одязі ділового або напівділового стилю. Тільки на уроки фізкультури учні повинні з’являтися у спортивній формі, а на зайняття в майстерні – в спеціальному одязі.

Перелік порушень дисципліни учнями:

  1. Порушення Положення про шкільну форму.
  2. Запізнення на уроки.
  3. 3а пропуски уроків без підтверджуючих документів (довідка).
  4. Порушення дисципліни на уроках та на перервах.
  5. Відсутність шкільного приладдя.
  6. Моральний тиск, принижуючий людську гідність.
  7. Застосування фізичної сили в вирішенні відносин.
  8. Пошкодження шкільного майна та особистих речей учасників навчально-виховного процесу.
  9. Користування під час перебування в школі мобільним телефоном, плеєром, електронними іграми.
  10. Порушення правил безпеки, а саме принесення до школи вибухових пристроїв, колючих та ріжучих предметів, хімічних речовин, газових балончиків та інше.
  11. Крадіжка, самосуд.
  12. Приведення до школи сторонніх осіб.




Батьки моїх учнів знають багато про НУШ. 
Та кілька рядків для тих, хто хоче знати більше...

Ранкові зустрічі. Що це і для чого це?
https://nus.org.ua/articles/rankova-zustrich-shho-tse-i-navishho/



Готуємося до школи...

 Важливі питання, на які варто знати відповіді  майбутнім першокласникам...

1. Знати своє прізвище, ім’я, по-батькові.
2. Чітко називати свій вік і дату народження.
3. Знати країну, у якій живе, називати свою національність.
4. Чітко озвучувати домашню адресу, місто проживання.
5. Знати ПІБ своїх батьків.
6. Називати професії тата й мами.
7. Знати імена своїх дідусів і бабусь.
8. Вміти визначати частини доби (ранок, обід, вечір, ніч).
9. Називати всі пори року та місяці (знати їхню послідовність), дні тижня.
10. Вміти розповісти про погодні явища.
11. Знати основні кольори.
12. Перелічувати якомога більше домашніх тварин і знати, як називають їхніх дитинчат.
13. Уміти об’єднувати предмети в тематичні групи: транспорт, овочі, фрукти, ягоди, професії, птахи, одяг, взуття тощо.
14. Уміти розповідати вірші, знати народні казки.
15. Розрізняти та правильно називати прості геометричні фігури.
16. Орієнтуватися у просторі та на аркуші паперу: уміти наносити прості графічні позначки вправо, вліво, вгору, вниз.
17. Уміти самостійно створювати розповідь по картинці, яку демонструють.
18. Дитина повинна вміти переказувати почутий текст. Важлива і деталізація почутого, і вміння послідовно переказати оповідь.
19. Розглянути картинку із різними предметами, після чого запам’ятати та назвати 6-8 побачених зображень.
20. Розрізняти “праворуч” та “ліворуч”.
21. Знати цифри та рахувати в межах 10.
22. Вміти у зворотному порядку рахувати від 5 до 1.
23. Розуміти такі поняття, як «більше», «менше», «рівне».
24. Гарно володіти ножицями, олівцем: проводити прямі лінії, малювати фігури, акуратно заштриховувати чи зафарбовувати.

Якщо знаємо не все -   час ще є...



Шкільні підручники для всіх класів - скачати

https://gdz4you.com/pidruchnyky/?fbclid=IwAR0U5Z-CcKMx5-Lpn-dXfLZeh6t_PpLlpzUt9qeW4GXkSjLW01UNwfPjPN0


Емпатія, або навіщо говорити з дітьми про почуття
https://dlyakoleg.blogspot.com/2016/02/blog-post_17.html?m=1&fbclid=IwAR017vnXHtR8_BbZ2EkUtInlueonrSWvoFCb9ziLnla_wJhFB1pur142GlM






Як виховати успішну людину?
http://www.tutkatamka.com.ua/nathnennya/zhittya/cej-nyuans-u-spilkuvanni-z-ditmi-zrobit-%D1%97h-uspishnimi-v-majbutnomu/?fbclid=IwAR2NGdkOwXUT6yRp1VcxLL8fqlPFF4dg7u5HvY73PTt3P_DRN_55I5aAJug

Комментариев нет:

Отправить комментарий

  У нашому вулику відбувся урок-спомин. Назвали ми його нетрадиційно: "Літературна кав'ярня "У Лесі". Проблемне питання, ...