вторник, 5 мая 2020 г.

ДШ "Малята-бджолята"


Середа 6 травня


Христос воскрес,  бджолята!


Відеоконференція о 10.00  тут 


Навчання грамоти(читання)

Робота над виразним читанням  і розумінням казки  "Мишка, Кіт і гарбуз" Ено Рауда
  
Букварик с.106-107

Читацька розминка  с.106
  • Прочитайте вірш на с.106.
  • Як розумієте значення слова страхолюдний?
  • Читання вірша "ланцюжком" з татком(мамою, сестричкою, братиком...)
  • Яку картину ви уявляєте, читаючи цей вірш?
  • Якою уявляєте Мишу-маму?
  • Якими - мишенят?
  • Як вони ловили Кота за хвіст?
 Підготовча вправа. Читання слів:

надвечір                                              забідкалася
безперервно                                       примружив
нерозважливо                                    покуштував
гостренькі                                           шаснула
швидко-швидко                                  незчувся
гарбуз                                                   погризли
кмітливий                                            здивувався
боязко                                                  проковтнув       

  • Як розумієте значення виділених світлим кольором слів?

Робота над казкою   "Миша, Кіт і гарбуз" (с.106-107)
  • Читання казки.
  • Хто автор цієї казки?
  • Читання казки "ланцюжком" з мамою.
  • Який ще заголовок можна дібрати до цієї казки?
  • Читання казки  способом "день-ніч", "дощик".
Гра "Поєднай"
  • Поєднайте слово з його значенням:
Кмітливий -                                              який діє нерозумно, без обдумування.
Нерозважливо -                                       здатний добре і швидко міркувати.
  • Складіть речення з цими словами.

  • Прочитайте казку напівголосно.
  • Чому автор назвав казку саме так?
  • Поміркуйте, чи можна Кота вважати розумним? Чому?
  • Розіграйте казку разом з рідними...
  • Що читали сьогодні?
  • Про кого йшла мова у вірші Читалочки?
  • Про кого розповідається у казці "Мишко, Кіт і гарбуз"?
  • Чого навчає ця казка?
  • Хто у казці був кмітливим? Чому?
    Навчання грамоти(письмо)

    Зверніть увагу!

    Робота в зошиті на с. 42-43


    Руханка
    Потанцюй!


    Математика

    Повторимо...

    Продовжуємо  "Задачний марафон"!





    Складіть та запишіть  дві задачі за поданою схемою. Не забудьте про короткий запис та дужку-"обнімашку"!

    Попрацюйте з підручником на с.114


    Гімнастика для очей

    Математичні розваги
    Дякую за наполегливість, бджолята

    Комментариев нет:

    Отправить комментарий

      У нашому вулику відбувся урок-спомин. Назвали ми його нетрадиційно: "Літературна кав'ярня "У Лесі". Проблемне питання, ...