ДШ "Малята-бджолята"
Середа 6 травня
Христос воскрес, бджолята!
Відеоконференція о 10.00 тут
Навчання грамоти(читання)
Робота над виразним читанням і розумінням казки "Мишка, Кіт і гарбуз" Ено Рауда
Букварик с.106-107
Читацька розминка с.106
- Прочитайте вірш на с.106.
- Як розумієте значення слова страхолюдний?
- Читання вірша "ланцюжком" з татком(мамою, сестричкою, братиком...)
- Яку картину ви уявляєте, читаючи цей вірш?
- Якою уявляєте Мишу-маму?
- Якими - мишенят?
- Як вони ловили Кота за хвіст?
Підготовча вправа. Читання слів:
безперервно примружив
нерозважливо покуштував
гостренькі шаснула
швидко-швидко незчувся
гарбуз погризли
кмітливий здивувався
боязко проковтнув
- Як розумієте значення виділених світлим кольором слів?
Робота над казкою "Миша, Кіт і гарбуз" (с.106-107)
- Читання казки.
- Хто автор цієї казки?
- Читання казки "ланцюжком" з мамою.
- Який ще заголовок можна дібрати до цієї казки?
- Читання казки способом "день-ніч", "дощик".
Гра "Поєднай"
- Поєднайте слово з його значенням:
Кмітливий - який діє нерозумно, без обдумування.
Нерозважливо - здатний добре і швидко міркувати.
- Складіть речення з цими словами.
- Прочитайте казку напівголосно.
- Чому автор назвав казку саме так?
- Поміркуйте, чи можна Кота вважати розумним? Чому?
- Розіграйте казку разом з рідними...
- Що читали сьогодні?
- Про кого йшла мова у вірші Читалочки?
- Про кого розповідається у казці "Мишко, Кіт і гарбуз"?
- Чого навчає ця казка?
- Хто у казці був кмітливим? Чому?
Навчання грамоти(письмо)
Робота в зошиті на с. 42-43
Математика
Повторимо...
Продовжуємо "Задачний марафон"!
Математичні розваги
https://learning.ua/matematyka/pershyi-klas/yaka-kupiura-ne-maie-pary
https://learning.ua/matematyka/pershyi-klas/porivniannia-hryven
https://learning.ua/matematyka/pershyi-klas/lichba-hryven
https://learning.ua/matematyka/pershyi-klas/porivniannia-hryven
https://learning.ua/matematyka/pershyi-klas/lichba-hryven
Дякую за наполегливість, бджолята!


Комментариев нет:
Отправить комментарий