понедельник, 4 мая 2020 г.

ДШ "Малята-бджолята"


Вівторок 5 травня


Христос воскрес,  бджолята!


Відеоконференція о 10.00  тут 


Навчання грамоти(читання)

Опрацювання вірша  "Навпакійко" Тетяни Лисенко
  
Букварик с.104-105

Читацька розминка  с.104
  • Прочитайте вірш на с.104.
  • До якого настрою спонукав вас цей вірш?
  • Прочитайте вірш "ланцюжком" з мамою.
  • Виправте помилку автора, змініть слова у вірші, щоб тварини називалися по-справжньому.
 Робота над віршем  Тетяни Лисенко "Навпакійко" (с.104-105)
  • Читання вірша.
  • Кого називали Навпакійком?
Словникова робота:
- Поясніть значення слів, дібравши слова з довідки.
Навпакійко - 
Робити залюбки - 
Випити махом - 
Довідка: той, хто робить усе навпаки; охоче, швидко.
  • Читання вірша "ланцюжком" з мамою.
  • Як ви вважаєте, чому Сергійка назвали Навпакійком?
  • Читання вірша способом "день-ніч", "дощик".
  • Коли Сергійко почав робити те, що потрібно?
  • Розгляньте малюнки  до тексту.
  • Знайдіть та прочитайте рядки, що відповідають цим малюнкам.
  • Як тато й мама навчилися управляти Сергійком?
  • Хто виявився хитрішим - батьки чи Сергійко?
  • Що казав малий Сергійко?
  • Коли хлопчик почав стрибати?
  • Де Сергійко бере шорти та сандалики?
  • Чому Сергійко чинив усе навпаки?
  • Що змінилося. коли батьки зрозуміли, як виховувати Сергійка?
  • Що читали сьогодні?
  • Про що йшла мова у вірші Читалочки?
  • Про кого розповідається у вірші "Навпакійко"?
  • Що цінного для себе дізналися?
  • Чому до порад дорослих треба дослухатися?

    Навчання грамоти(письмо)

    Зверніть увагу!

    Робота в зошиті на с. 40-41

    https://youtu.be/yjBL_hgI6wE


    Руханка
    Потанцюй!


    Математика

    Повторимо...

    Продовжуємо  "Задачний марафон"!





    Складіть та запишіть  дві задачі за поданою схемою. Не забудьте про короткий запис та дужку-"обнімашку"!

    Попрацюйте з підручником на с.113


    Гімнастика для очей

    Математичні розваги
    Успіхів, бджолята

    Комментариев нет:

    Отправить комментарий

      У нашому вулику відбувся урок-спомин. Назвали ми його нетрадиційно: "Літературна кав'ярня "У Лесі". Проблемне питання, ...