среда, 20 мая 2020 г.

ДШ "Малята-бджолята"


Четвер  21 травня


Христос воскрес,  бджолята!


Відеоконференція о 10.00  тут 


Навчання грамоти(читання)

Опрацювання тексту  "Кольоровий дощик" Марії Солтис-Смирнової
  

Букварик с.125-127

Читацька розминка  с.125
  • Прочитайте вірш про дощик  на с.125.
  • Як ви розумієте значення слова барвистий?
  • Яку картину ви уявляєте, читаючи цей вірш?
  • У яку пору року йде дощ?
  • Про які гриби розповідає авторка?
  • Як, на вашу думку, вона ставиться до дощу?
  • З чого це видно?
  • Читання вірша "ланцюжком"(естафетою, хором) з татком(мамою, сестричкою, братиком...)
  • Яку картину уявляєте, коли читаєте вірш?
  • Доберемо заголовок  до вірша.
  • Вивчіть вірш напам'ять.
                                                                                        

Робота над змістом тексту "Кольоровий дощик" Марії Солтис-Смирнової  (с.125-127)

Словникова робота: Як розумієте значення слів?

донечка                                     зайнятись
маленька                                  повідомила
чепурненька                             перетворився
непосидючий                           розгубилась
Жанночка                                  усміхнулась
затягнуте                                  скручувати
кольоровий                              зупинилась
смужечки                                   спостерігала
десяток                                     
заворожено                                       
робота кипіла в чотирьох руках                                   
спіральки-краплинки                                
дощові цівки                                      
                                         
  • Читання тексту.
  • Про кого прочитали?
  • Чим займалися мама з донечкою?
  • З якого матеріалу вони виготовляли дощик?
  • Чому мама з донечкою вирішили зробити дощик?
  • Чим виготовлений дощик відрізнявся від справжнього?
  • Читання ланцюжком, естафетою.
  • Робота над запитаннями для уважного читача.
  • Чому авторка назвала свій  текст "Кольоровий дощик"?
  • Як інакше можна назвати текст? Придумайте свій заголовок.
  • Розгляньте ілюстрацію до тексту. Що на ній зображено?
  • Знайдіть у тексті уривок, що відповідає малюнку.
  • Що  читали?
  • Що спільного у цих творах?




Навчання грамоти(письмо)

 Робота в зошиті на с. 60-61


Руханка
Математика

Триває  "Задачний марафон"!





Складіть та запишіть  дві задачі за поданою схемою. 


Математичні розваги
Молодці, бджолята

Комментариев нет:

Отправить комментарий

  У нашому вулику відбувся урок-спомин. Назвали ми його нетрадиційно: "Літературна кав'ярня "У Лесі". Проблемне питання, ...