вторник, 19 мая 2020 г.

ДШ "Малята-бджолята"


Середа  20 травня


Христос воскрес,  бджолята!


Відеоконференція о 10.00  тут 


Навчання грамоти(читання)

Опрацювання тексту  "Казка про ґудзик" Марії Солтис-Смирнової
  

Букварик с.123-124

Читацька розминка  с.123
  • Прочитайте скоромовку  на с.123.
  • Як ви розумієте значення слів: ґава, ґанок, світанок, ґерґотіти, ґерґотати?
  • Читання скоромовки"ланцюжком"(естафетою, хором) з татком(мамою, сестричкою, братиком...)
  • Яку картину уявляєте, коли читаєте цю скоромовку?
  • Добирання заголовка до скоромовки.
  • Вивчіть скоромовку напам'ять.
                                                                                        

Робота над змістом тексту "Казка про ґудзик" Марії Солтис-Смирнової  (с.123-124)

Словникова робота: Як розумієте значення слів?

сорочечка                                  закотився
тепленька                                  відірвався
зручна                                        пальчики
найчастіше                                м'ячик
улюблена                                   ніжка
маленький                                 відірваний
покрутити                                  згуба
залишився                                 ґудзичок
розтулив                                    загублений
зачепив                                      позіхаючи
викотився                                  лоскотали
пришивала                                погладжував
одягнув                                      
                                         
  • Читання тексту.
  • Про кого прочитали?
  • Яка пригода сталася з Артемком?
  • Хто знайшов ґудзика?
  • Що мама зробила з ґудзиком?
  • Читання ланцюжком, естафетою.

Тест на перевірку
  • Чи не траплялося у вашому житті, коли вам доводилося щось губити, а потім знаходити?
  • Що ви відчували?
  • Що  читали сьогодні?
  • Пригадайте та розкажіть скоромовку напам'ять.
  • Про кого йдеться у тексті    "Казка про ґудзик "?
  • Що спільного у цих творах?




Навчання грамоти(письмо)

 Робота в зошиті на с. 58-59


Руханка
Математика

Триває  "Задачний марафон"!




Складіть та запишіть  обернені задачі до  поданої схеми. 

Попрацюйте з підручником на с.123


Математичні розваги
Так тримати, бджолята

Комментариев нет:

Отправить комментарий

  У нашому вулику відбувся урок-спомин. Назвали ми його нетрадиційно: "Літературна кав'ярня "У Лесі". Проблемне питання, ...