понедельник, 18 мая 2020 г.

ДШ "Малята-бджолята"


Вівторок  19 травня


Христос воскрес,  бджолята!


Відеоконференція о 10.00  тут 


Навчання грамоти(читання)

Робота над розумінням  тексту "Зараз" Олега Буценя
  

Букварик с.120-122

Читацька розминка  с.120
  • Прочитайте вірш Наталії Бутук "Помічниця" на с.120.
  • Про кого розповідається у вірші?
  • Що хотіла зробити дівчинка?
  • Що мала зробити?
  • Чи зробила вона те, що хотіла?
  • Як ви вважаєте, який недолік був у дівчинки?
  • Як ви вважаєте, чи зробить дівчинка  завтра те, що пообіцяла?
  • Чому ви так уважаєте?
  • Читання вірша "ланцюжком"(естафетою, хором) з татком(мамою, сестричкою, братиком...)
  • Добирання заголовка до вірша.
                                                                                        

Робота над змістом тексту "Зараз"Олега Буценя (с.120-122)

Словникова робота: Як розумієте значення слів?

спершу                                   бавитись
напевно                                  зраділа
подалась на кухню              відказала
прикро                                    розкидані
незастелене                           неприбрані
прокинулась                          звечора
одягнулась                             посміхаючись
незабаром                               випрасувати
зав'язати                                 розрюмсалася
не барилась
                                         
  • Читання тексту.
  • Про кого прочитали?
  • Як звали дівчинку?
  • З кого складалася її сім'я?
  • Що відбувалося в цій родині?
  • Чому Маринка заплакала?
  • Хто її зспокоїв?
  • Куди вирушила сім'я після сніданку?
  • Читання ланцюжком, естафетою.
  • Робота над запитаннями для уважного читача.
  • Що зображено на кожній ілюстрації?
  • Які події з тексту на них відбуваються?
  • Читання в ролях з рідними.
  • Чи не траплялося у вашому житті , коли ви щось обіцяли зробити, але не виконували своїх обіцянок? Чому?
  • Що  читали?
  • Про кого розповідається у вірші  Наталії Бутук?
  • Про кого йдеться у тексті  Олега Буценя "Зараз"?
  • Що спільного у цих творах?




Навчання грамоти(письмо)

 Робота в зошиті на с. 56-57


Руханка
Математика

Триває  "Задачний марафон"!






Складіть та запишіть  обернені задачі до поданої схеми. 

Попрацюйте з підручником на с.122


Гімнастика для очей

Математичні розваги
Успіхів, бджолята

Комментариев нет:

Отправить комментарий

  У нашому вулику відбувся урок-спомин. Назвали ми його нетрадиційно: "Літературна кав'ярня "У Лесі". Проблемне питання, ...