ДШ "Малята-бджолята"
Вівторок 19 травня
Христос воскрес, бджолята!
Навчання грамоти(читання)
Робота над розумінням тексту "Зараз" Олега Буценя
Букварик с.120-122
Читацька розминка с.120
- Прочитайте вірш Наталії Бутук "Помічниця" на с.120.
- Про кого розповідається у вірші?
- Що хотіла зробити дівчинка?
- Що мала зробити?
- Чи зробила вона те, що хотіла?
- Як ви вважаєте, який недолік був у дівчинки?
- Як ви вважаєте, чи зробить дівчинка завтра те, що пообіцяла?
- Чому ви так уважаєте?
- Читання вірша "ланцюжком"(естафетою, хором) з татком(мамою, сестричкою, братиком...)
- Добирання заголовка до вірша.
Робота над змістом тексту "Зараз"Олега Буценя (с.120-122)
Словникова робота: Як розумієте значення слів?
спершу бавитись
напевно зраділа
подалась на кухню відказала
прикро розкидані
незастелене неприбрані
прокинулась звечора
одягнулась посміхаючись
незабаром випрасувати
зав'язати розрюмсалася
не барилась
одягнулась посміхаючись
незабаром випрасувати
зав'язати розрюмсалася
не барилась
- Читання тексту.
- Про кого прочитали?
- Як звали дівчинку?
- З кого складалася її сім'я?
- Що відбувалося в цій родині?
- Чому Маринка заплакала?
- Хто її зспокоїв?
- Куди вирушила сім'я після сніданку?
- Читання ланцюжком, естафетою.
- Робота над запитаннями для уважного читача.
- Що зображено на кожній ілюстрації?
- Які події з тексту на них відбуваються?
- Читання в ролях з рідними.
- Чи не траплялося у вашому житті , коли ви щось обіцяли зробити, але не виконували своїх обіцянок? Чому?
- Що читали?
- Про кого розповідається у вірші Наталії Бутук?
- Про кого йдеться у тексті Олега Буценя "Зараз"?
- Що спільного у цих творах?
Навчання грамоти(письмо)
Математика
Математичні розваги
https://learning.ua/matematyka/pershyi-klas/hra-khatka-dlia-ptashky
https://learning.ua/matematyka/pershyi-klas/hra-bdzhilky-i-kvity
https://learning.ua/matematyka/pershyi-klas/hra-bdzhilky-i-kvity
Успіхів, бджолята!
Комментариев нет:
Отправить комментарий