среда, 13 мая 2020 г.

ДШ "Малята-бджолята"


Четвер  14 травня


Христос воскрес,  бджолята!


Відеоконференція о 10.00  тут 


Навчання грамоти(читання)

Робота над виразним читанням тексту "Коник і Сонечко" Василя Моруги
  

Букварик с.116-117

Читацька розминка  с.116
  • Прочитайте вірш Бориса Списаренка "Сонечко" на с.116.
  • Про кого йдеться у вірші?
  • Чому діти вирішили, що сонечко - це жук, а не небесне світило?
  • Чи знаєте ви, що таке мізинчик?
  • Кому з вас доводилося тримати на долоні сонечко?
  • Чи говорили ви якісь примовки?
  • Що цікавого  знаєте про сонечко?
  • https://youtu.be/eemxRq0Dt9g
  • Читання вірша "ланцюжком"(естафетою, хором) з татком(мамою, сестричкою, братиком...)
  • Вивчіть вірш напам'ять.
                                                                                        

Робота над змістом тексту "Коник і Сонечко" Василя Моруги (с.116-117)
  • Читання тексту.
  • Про кого прочитали?
  • Де зустрілися Мурашка, Коник і Сонечко?
  • Що здивувало тваринок?
  • Читання оповідання "ланцюжком", естафетою  з рідними...
  • Читання тексту за ролями діалогу, вміщеного в тексті.
  • Що читали сьогодні?
  • Про кого йшлося у вірші "Сонечко"?
  • Про кого розповідається в тексті Василя Моруги  "Коник і Сонечко"?
  • Що нового дізналися?




Навчання грамоти(письмо)

 Робота в зошиті на с. 52-53


Руханка
Потанцюй!
Математика

Триває  "Задачний марафон"!




Складіть та запишіть  обернені задачі за поданою схемою. 

Попрацюйте з підручником на с.120


Гімнастика для очей

Математичні розваги
Так тримати, бджолята

Комментариев нет:

Отправить комментарий

  У нашому вулику відбувся урок-спомин. Назвали ми його нетрадиційно: "Літературна кав'ярня "У Лесі". Проблемне питання, ...