вторник, 12 мая 2020 г.

ДШ "Малята-бджолята"


Середа  13 травня


Христос воскрес,  бджолята!


Відеоконференція о 10.00  тут 


Навчання грамоти(читання)

Усвідомлене читання казки   "Умій почекати" Костянтина Ушинського
  

Букварик с.114-115

Читацька розминка  с.114
  • Прочитайте вірш Грицька Бойка "Нетерплячий" на с.114.
  • Про кого йшла мова?
  • Як розумієте слова нетерпляча вдача?
  • У чому виявилася цуцикова нетерплячість?
  • Чому автор так назвав цей вірш?
  • Придумайте свій заголовок до вірша.
  • Читання вірша "ланцюжком"(естафетою, хором) з татком(мамою, сестричкою, братиком...)
  • Вивчіть вірш напам'ять (за бажанням).

 Підготовча вправа. Читання слів і пояснення виділених:

зеленісінька                                  не послухався
лишенько                                       наклювався
ручай                                               видужав
лихоманка                                      прохолонеш
шубовсть у воду                           схотілося
тільки й бачили                             поковзатись
                                         
                                                    
Робота над змістом казки  "Умій почекати" Костянтина Ушинського (с.114-115)
  • Читання оповідання.
  • Про кого ця казка?
  • Який настрій був на початку казки, а який - наприкінці?
  • Читання оповідання "ланцюжком"  з рідними...
  • Скільки разів Півник не послухав Курочку?
  • Як ви вважаєте, чому так відбувалося?
  • Вибіркове читання: знайти уривок, який відповідає малюнкові до тексту на сторінці Букварика.
  • Придумайте іншу кінцівку казки.
  • Чи не траплялося у вашому житті таких випадків, коли нетерплячість призвела до поганих наслідків?
  • Намалюйте свій малюнок до казки.
  • Що читали сьогодні?
  • Про що розповідається у вірші Грицька Бойка?
  • Про кого розповідається у казці Костянтина Ушинського  "Умій почекати"?
  • Що спільного в цих творах?
  • Чого навчають ці твори?
  • Що цінного дізналися для себе?




Навчання грамоти(письмо)
 
 Робота в зошиті на с. 50-51


Руханка
Потанцюй!
Математика

Триває  "Задачний марафон"!






Складіть та запишіть  дві задачі за поданими схемами. 

Попрацюйте з підручником на с.119


Гімнастика для очей

Математичні розваги
Веселого навчання, бджолята

Комментариев нет:

Отправить комментарий

  У нашому вулику відбувся урок-спомин. Назвали ми його нетрадиційно: "Літературна кав'ярня "У Лесі". Проблемне питання, ...