ДШ "Малята-бджолята"
Середа 13 травня
Христос воскрес, бджолята!
Відеоконференція о 10.00 тут
Навчання грамоти(читання)
Усвідомлене читання казки "Умій почекати" Костянтина Ушинського
Букварик с.114-115
Читацька розминка с.114
- Прочитайте вірш Грицька Бойка "Нетерплячий" на с.114.
- Про кого йшла мова?
- Як розумієте слова нетерпляча вдача?
- У чому виявилася цуцикова нетерплячість?
- Чому автор так назвав цей вірш?
- Придумайте свій заголовок до вірша.
- Читання вірша "ланцюжком"(естафетою, хором) з татком(мамою, сестричкою, братиком...)
- Вивчіть вірш напам'ять (за бажанням).
Підготовча вправа. Читання слів і пояснення виділених:
зеленісінька не послухався
лишенько наклювався
ручай видужав
лихоманка прохолонеш
шубовсть у воду схотілося
тільки й бачили поковзатись
Робота над змістом казки "Умій почекати" Костянтина Ушинського (с.114-115)
- Читання оповідання.
- Про кого ця казка?
- Який настрій був на початку казки, а який - наприкінці?
- Читання оповідання "ланцюжком" з рідними...
- Скільки разів Півник не послухав Курочку?
- Як ви вважаєте, чому так відбувалося?
- Вибіркове читання: знайти уривок, який відповідає малюнкові до тексту на сторінці Букварика.
- Придумайте іншу кінцівку казки.
- Чи не траплялося у вашому житті таких випадків, коли нетерплячість призвела до поганих наслідків?
- Намалюйте свій малюнок до казки.
- Що читали сьогодні?
- Про що розповідається у вірші Грицька Бойка?
- Про кого розповідається у казці Костянтина Ушинського "Умій почекати"?
- Що спільного в цих творах?
- Чого навчають ці твори?
- Що цінного дізналися для себе?
Навчання грамоти(письмо)
Робота в зошиті на с. 50-51
Математика
Математичні розваги
Веселого навчання, бджолята!



Комментариев нет:
Отправить комментарий