понедельник, 11 мая 2020 г.

ДШ "Малята-бджолята"


Вівторок 12 травня


Христос воскрес,  бджолята!


Відеоконференція о 10.00  тут 


Навчання грамоти(читання)

Опрацювання    тексту  "Є на світі чарівні слова" Марії Бабенко
  
Перегляньте відео

  • Про що будемо сьогодні читати?


Букварик с.112-113

Читацька розминка  с.112
  • Прочитайте вірш на с.112.
  • Як ви розумієте вислів "ключики до серця"?(Це слова, які спонукають добре ставлення до того, хто їх промовляє)
  • Які слова автор називає ключиками?
  • Чому?
  • Як ще називають такі слова?
  • Чому їх так називають?
  • Придумайте заголовок до вірша.
  • Читання вірша "ланцюжком"(естафетою, хором) з татком(мамою, сестричкою, братиком...)

 Підготовча вправа. Читання слів і пояснення виділених:

однокласники                                  посварився
ненароком                                        хочеться
спокійний                                          розповісти
співчуття                                           не кривдить
сторонній                                          штовхнув
злість                                                 не ображає
слабший                                            поглядаючи
винувато                                            розсердився
розкричався                                      не навмисне
наповнюють                                      ображає
дивувався                                                    



Робота над змістом оповіданням  "Є на світі чарівні слова" Марії Бабенко (с.112-113)
  • Читання оповідання частинами: від початку до слів "... Петрика кулак".
  • Що ви дізналися про Сашка?
  • Яким був Петрик?
  • Що трапилося на перерві?
  • Як відреагував на це Сашко?
  • Як ви вважаєте, що буде далі? Чому?
  • Читання другої частини до слів: "...ходімо до вікна":
  • Які слова зупинили дії Сашка?
  • Чи зрозумів Сашко, що з ним сталося?
  • Чому?
  • Що зробив Петрик?
  • Що відбудеться далі?
  • Читання третьої частини до слів "...які сказав Петрик":
  • Що хлопчики побачили за вікном?
  • Хто піклувався про пташок?
  • Хто сьогодні снідав у годівниці?
  • Який висновок зробив Сашко?
  • Яким Сашко був на початку тексту, а яким став наприкінці?
  • Як  ви гадаєте, що змінило Сашка?
  • Чому авторка назвала текст саме так?
  • Який інший заголовок зможете запропонувати ви?
  • Що могло статися, якби Петрик не перепросив?
  • Читання оповідання "ланцюжком"  з рідними...
  • Вибіркове читання: знайти уривок, який відповідає малюнкові до тексту на сторінці букварика.
  • Чи сподобалося вам оповідання? Чим?
  • Чи не траплялося у вашому житті подібних випадків? Як ви діяли?
  • Продовжіть думку: "Якщо я ввічливий, то я..."
  • Що читали сьогодні?
  • Про що розповідається у вірші Валерія Гужви?
  • Про кого розповідається в оповіданні Марії Бабенко  "Ввічливі слова"?
  • Що спільного в цих творах?
  • Що цінного дізналися для себе?




Навчання грамоти(письмо)
 
 Робота в зошиті на с. 48-49


Руханка
Потанцюй!
Математика

Триває  "Задачний марафон"!





Складіть та запишіть  дві задачі за поданими схемами. 

Попрацюйте з підручником на с.118


Гімнастика для очей

Математичні розваги
Успіхів, бджолята

Комментариев нет:

Отправить комментарий

  У нашому вулику відбувся урок-спомин. Назвали ми його нетрадиційно: "Літературна кав'ярня "У Лесі". Проблемне питання, ...