воскресенье, 10 мая 2020 г.

ДШ "Малята-бджолята"


Понеділок 11 травня


Христос воскрес,  бджолята!


Відеоконференція о 10.00  тут 


Навчання грамоти(читання)

Робота над усвідомленим  читанням   тексту  "Новий велосипед" Миколи Стеценка
  
Перегляньте відео

  • Про що будемо сьогодні читати?


Букварик с.110-111

Читацька розминка  с.110
  • Прочитайте вірш на с.110.
  • Про кого йде мова у вірші?
  • Чому він забрав у братика всі іграшки?
  • Чи одержав від цього задоволення?
  • Читання вірша "ланцюжком"(естафетою, хором) з татком(мамою, сестричкою, братиком...)
  • Яку пораду ви могли б дати хлопчикові?
  • Чому хлопчикові самому невесело?
  • Придумайте заголовок до вірша.
 Підготовча вправа. Читання слів:

велосипед                                        врешті
майданчик                                        виблискував
новенький                                        проїхатись
хлоп'ята                                            відмахнувся
пісочниця                                         сигналячи
гойдалка                                           закружляв
набридло                                          закортіло
розгойдувалися                              набурмосився


  •                    Пояснюю виділені слова:
Відмахнувся - позбувся кого-, чого-небудь небажаного.
Закортіло - сильно захотілося.
Набридло - стало неприємним, нудним через одноманітність; надокучливість.
Набурмосився - те саме, що насупитися.                                    



Робота над змістом оповіданням  "Новий велосипед" Миколи Стеценка (с.110-111)
  • Читання оповідання.
  • Про кого йде мова?
  • Чому діти оточили Левка?
  • Що Левко  відповів дітям на їхнє прохання покататися на велосипеді?
  • Пригадайте, чи не траплялося  у вашому житті подібних випадків?
  • Читання оповідання "ланцюжком" з мамою...
  • Чому автор назвав оповідання саме так?
  • Який інший заголовок  ви можете запропонувати?
  • Чому діти не подавали Левкові м'яча, не зупинили для нього гойдалку і не звертали на нього уваги?
  • Вибіркове читання: знайдіть і прочитайте уривки, що відповідають малюнкам до тексту.
  • Розіграйте оповідання разом з рідними...
    • Які питання ви б поставили автору оповідання, Левкові, дітям у дворі?
    • Що читали сьогодні?
    • Про кого йшла мова у вірші Щебетунчика?
    • Про кого розповідається в оповідання Миколи Стеценка  "Новий велосипед"?
    • Що цінного дізналися для себе?




    Навчання грамоти(письмо)

    Це цікаво!
     
     Робота в зошиті на с. 46-47


    Руханка
    Потанцюй!
    Математика

    Спробуй...

    Триває  "Задачний марафон"!






    Складіть та запишіть  дві задачі за поданою схемою. 

    Попрацюйте з підручником на с.117


    Гімнастика для очей

    Математичні розваги
    Гарного тижня, бджолята

    Комментариев нет:

    Отправить комментарий

      У нашому вулику відбувся урок-спомин. Назвали ми його нетрадиційно: "Літературна кав'ярня "У Лесі". Проблемне питання, ...