вторник, 7 апреля 2020 г.

ДШ "Малята-бджолята"


Середа  8 квітня


Вітаю вас, мої  любі бджілки!


ZOOM завантажено!
Техніка налаштована!
Запрошення розіслано!

До зустрічі о 10.00



Відеоконференція  тут 




Навчання грамоти
Робота над виразним читанням вірша "Татко і матуся" Лесі Вознюк.

Перегляньте відео
  • Як ви думаєте, про що будемо  читати сьогодні?
  

Букварик с.80-81

Читання вірша на с.78

 Зробіть звуковий аналіз слова: сім'я 

 = 0 - = 0 

4 букви, 5 звуків, 2 склади 

  • Скільки звуків позначає буква я? Чому? Поясніть.

Робота зі с.80

Читацька розминка зі Щебетунчиком
  • Чи розумієте ви, що таке лічилка?
  • Коли її можна використовувати?
  • Про кого йдеться в лічилці?
  • Який заголовок можна придумати до неї?
  • Хто автор лічилки?
  • З кого складається сім'я?
  • Скільки членіа у цій родині?
  • Кого більше - дорослих чи дітей? На скільки?
  • Що вміють робити  ваші тато, мама, дідусь, бабуся? Якими справами займаються? 
  • Як ви розважаєтеся всі разом?


Гра "Хто як виглядає"
Мама з чорними бровами - чорноброва мама.
Тато з довгими вусами - ....
Дідусь з білою бородою - ...
Бабуся із синіми очима - ...
Син із рудим волоссям - ....
Донька із русою косою - ...

  • Як виглядають ваші рідні?

Л.Вознюк  "Татко і матуся" с.80-81
  • Прочитайте вірш.
  • Про кого йдеться у вірші?
  • Як ставиться дитина до своїх батьків?
  • До якого настрою спонукає цей вірш?
Словникова робота

Що означають слова: широченні плечі, видно вдаль, дужі руки, очі волошкові, сповнені терпіння.
  • Як ви розумієте зміст останнього стовпчика, тобто, чому з татком і матусею дитині нічого не страшно?


Робота над загадками с.81

  • Прочитайте та відгадайте загадки.
Поміркуйте!
  • Яка тема об'єднує всі тексти?
  • Про кого йшлося в лічилці?
  • Про кого у вірші?
  • Про кого - у загадках?
  • Що ви відчуваєте, прочитавши твори?
  • Як потрібно ставитися до своєї сім'ї?
  • Намалюйте малюнок про своїх рідних і  завтра покажете під час відеоконференції (можна зробити фото на телефон і скинути в повідомлення - зробимо   онлайн-виставку)


"Мотаємо на вус"! (тобто, беремо до уваги, запам'ятовуємо)


Письмо

 Пергляньте відео. Пригадайте вивчене

-Чим особлива ця літера?


Робота в зошиті на с.12-13




Математика

Попрацюйте з підручником на с.94-95


Корисні підказки
  

Я досліджую світ

Бувайте, мої наполегливі  бджоленята! Бережіть себе!

Комментариев нет:

Отправить комментарий

  У нашому вулику відбувся урок-спомин. Назвали ми його нетрадиційно: "Літературна кав'ярня "У Лесі". Проблемне питання, ...