среда, 29 апреля 2020 г.

ДШ "Малята-бджолята"


Четвер 30 квітня


Христос воскрес,  бджолята!


Відеоконференція о 10.00  тут 


Навчання грамоти(читання)

Робота над оповіданням "Чотири бажання" Костянтина Ушинського


Словникова робота 


В тексті вам зустрінуться слова:
  • досхочу; 
  • барвисті;
  • сіножать; 
  • кишенькова;
  • розважатися;
  • сіно.
  • Як розумієте значення кожного з них?
  • Прочитайте кожне слово.
  • Які слова означають дію?
  • Яке слово означає доволі, достатньо?

Прочитайте оповідання

ЧОТИРИ БАЖАННЯ 

Дмитрик накатався на санчатах з крижаної гори й на ковзанах по замерзлій річці, прибіг додому рум’яний, веселий і каже батькові:
 — Оце весело взимку! Я хотів би, щоб увесь час була зима!
 — Запиши своє бажання в кишенькову книжку, — сказав батько. 
Дмитрик записав. 
Прийшла весна. Дмитрик досхочу набігався, ганяючись за барвистими метеликами по зеленій луці, нарвав квітів, прибіг до батька й каже: 
— Яка краса ця весна! Я хотів би, щоб увесь час була весна! 
Батько знову вийняв книжечку і звелів Дмитрикові записати своє бажання. 
Настало літо. Дмитрик з батьком подалися на сінокіс. Увесь день веселився хлопчик: ловив рибу, збирав ягоди, перекидався в запашному сіні, а ввечері сказав батькові: — От сьогодні я вже повеселився досхочу! Я хотів би, щоб літу кінця-краю не було! 
І це бажання Дмитрика було записане в ту саму книжечку. Прийшла осінь. У саду збирали врожай — рум’яні яблука і жовті груші. 
Дмитрик був у захваті: 
— Осінь — найкраща пора року! 
Тоді батько вийняв свою записну книжку і показав хлопчикові; він те саме говорив і про весну, і про зиму, і про літо.
Костянтин Ушинський




  • Про кого цей текст?
  • Які чотири бажання були в хлопчика?
  • Куди він їх записував?

  • Прочитайте текст "ланцюжком" з мамою.

  • Чому хлопчикові сподобалася зима?
  • Чому він хотів, щоб завжди була весна?
  • За що хлопчик полюбив літо, а за  що - осінь?
  • Чому тато запропонував хлопчикові записувати свої бажання?

  • Читання "естафетою" з батьками(сестричками чи братиками).

  • Що найбільше подобалося хлопчикові робити взимку?
  • А навесні?
  • Яке улюблене заняття було у хлопчика влітку? 
  • А восени?
  • Яка пора року, на вашу думку, найкраща?
  • Отже, чи можна визначити найкращу пору року?

  • Розкажіть про ту пору року, яка подобається вам найбільше. 
  • Намалюйте малюнок, сфотографуйте та виставіть на стіну "Бджілки 4К".

  • Про що читали сьогодні?
  • Що важливого для себе дізналися?
  • Скільки є пір року?
  • Як вони називаються?
  • Які ознаки кожної пори?

Навчання грамоти(письмо)

Пригадайте!

Робота в зошиті на с. 36-37


Руханка
Потанцюй з мамою та всією родиною!


Математика

Усний рахунок для працьовитих бджілок:
Попрацюйте з підручником на с.110

Триває  "Задачний марафон"!





Складіть та запишіть  дві задачі за поданою схемою. Не забудьте про короткий запис та дужку-"вказівашку"!


Гімнастика для очей



Якщо татусь зайнятий, беремо в компанію того, хто вільний...

Математичні розваги

Я досліджую світ
Як вирощувати кімнатні рослини?
Спробуй виростити пеларгонію! Поділися з нами результатом своєї роботи!
https://youtu.be/4RFR4onLGLc

Так тримати, бджолята

Комментариев нет:

Отправить комментарий

  У нашому вулику відбувся урок-спомин. Назвали ми його нетрадиційно: "Літературна кав'ярня "У Лесі". Проблемне питання, ...