вторник, 28 апреля 2020 г.

ДШ "Малята-бджолята"


Середа 29 квітня


Христос воскрес,  бджолята!



Всеукраїнська школа онлайн 1 клас
https://www.youtube.com/playlist?list=PLFVSJgZgf7h8fTSmeRAY9UYkV-TJZtJgT

Відеоконференція о 10.00  тут 


Навчання грамоти(читання)

Виразне читання віршів про місяці
  • Перегляньте відео
    • Як ви думаєте, про що будемо  читати сьогодні?
  
Букварик с.100-101

Читацька розминка  с.100
  • Прочитайте загадку на с.100.
  • Як звали братів?
  • Назвіть пори року.
  • Скільки місяців має кожна пора року?
  • Назвіть місяці весни, літа, осені, зими.
  • Прочитайте загадку "ланцюжком" з мамою.
 Робота над віршем "Від зими до зими" на с.100-101
  • Прочитайте вірш.
  • Хто автор вірша?
  • Про що йде мова в ньому?
  • Читання вірша "ланцюжком" з мамою.
  • Як розумієте значення слів:  січень січе, лютий лютує, березень плаче, квітень квітує, травень стелить травицю,  червень складає сіно в копиці, липень бджілок годує, серпень булки дарує,  вересень трусить груші,  жовтень гаптує  кленові сорочку, листопад застеляє килими?
  • Читання вірша способом "день-ніч", "дощик".
  • До якої пори року належить кожен місяць?
  • Повторіть усі зимові, весняні, літні, осінні місяці.
  • Розгляньте малюнки до вірша.
  • Визначте, яка пора року на кожному з них?
  • Знайдіть та прочитайте ті рядки вірша, що відповідають першому малюнку, далі - другому, третьому й четвертому.
  • Прочитайте два останні рядки
  • До якого малюнка вони належать?
Робота над віршем Катерини Перелісної на с. 101

  • Читання вірша.
  • Скільки місяців у році?
  • Який із них, на вашу думку, найвеселіший?
  • Який розділовий знак стоїть в кінці першого речення?
  • Чи є ще питальні речення в цьому вірші?
  • З якою інтонацією треба прочитати друге речення? Чому?
  • Про що читали сьогодні?
  • Що важливого для себе дізналися?
  • Який місяць подобається вам найбільше?
  • Вивчіть рядки про місяць вашого народження.


Навчання грамоти(письмо)


Робота в зошиті на с. 34-35



Руханка



Математика

Усний рахунок для працьовитих бджілок:
Попрацюйте з підручником на с.109

Триває  "Задачний марафон"!





Складіть та запишіть  дві задачі за поданою схемою. Не забудьте про короткий запис та дужку-"вказівашку"!


Гімнастика для очей


Якщо дідусь зайнятий, беремо в компанію того, хто вільний...

Математичні розваги
Дякую за гарну роботу, бджолята

Комментариев нет:

Отправить комментарий

  У нашому вулику відбувся урок-спомин. Назвали ми його нетрадиційно: "Літературна кав'ярня "У Лесі". Проблемне питання, ...