ДШ "Малята-бджолята"
Вівторок 28 квітня
Христос воскрес, бджолята!
Відеоконференція о 10.30 тут
Навчання грамоти(читання)
Виразне читання віршів про дні тижня
- Перегляньте відео
- Як ви думаєте, про що будемо читати сьогодні?
- Розкажіть загадку напам'ять.
Букварик с.99
Робота з малюнками на с.99
- Розгляньте малюнки на с.99.
- Що робить понеділок?
- А вівторок?
- Середа, ...неділя?
- А чим любите ви займатися в неділю?
- Яким кольором надруковано дні тижня?
- А чи знаєте ви, чому слова субота й неділя надруковано червоним кольором?
- Чи доводилося вам раніше бачити таке кольорове зображення днів тижня? Де саме?
- Який день, на вашу думку, найважливіший?
- Так, всі дні тижня важливі!
Робота над віршем "Хто молодець?" на с.99
- Прочитайте вірш, вставляючи пропущені дні тижня.
- Хто автор вірша?
- Читання вірша "ланцюжком" з мамою.
- Скільки днів у тижні?
- Назви їх по порядку.
- Який день починає тиждень?
- Який день закінчує тиждень?
- Які дні є вихідними?
- Читання вірша способом "день-ніч", "дощик".
- Який день тобі подобається найбільше? Чому?
- Про що читали сьогодні?
- Що важливого для себе дізналися?
- Вивчіть напам'ять один-два стовпчики вірша, які сподобалися найбільше. Запишіть свій виступ на відео та пришліть у повідомлення Тетяні Степанівні.
Навчання грамоти(письмо)
Робота в зошиті на с. 32-33
Математика
Усний рахунок для працьовитих бджілок:
Попрацюйте з підручником на с.108
Триває "Задачний марафон"!
Складіть та запишіть дві задачі за поданими схемами. Не забудьте про короткий запис!
Попрацюйте з підручником на с.108
Триває "Задачний марафон"!
Математичні розваги
Успіхів, мої старанні бджілки!
Комментариев нет:
Отправить комментарий