понедельник, 13 апреля 2020 г.

ДШ "Малята-бджолята"


Вівторок  14 квітня


Привіт,  бджолята!


Відеоконференція о 10.00  тут 


Навчання грамоти(читання)
Підготовка до читання за ролями тексту  "Чужа іграшка" Людмили Борщевської
  • Перегляньте відео
    • Як ви думаєте, про що будемо  читати сьогодні?
     
  
Букварик с.86-87

Читацька розминочка з Читалочкою на с.86

  • Прочитайте вірш.
  • Хто автор вірша?
  • Чому автор уважає, що в пісочниці є тісто на пиріжок, цегла для фортеці,  гараж для машин?
  • Прочитайте ще раз.
  • Доберіть заголовок до вірша.

Робота над текстом  "Чужа іграшка"с.86-87

  • Про що, на вашу думку, йтиметься в тексті "Чужа іграшка"?
  • Прочитайте текст.
  • Про кого йде мова?
  • Чим займалися  хлопчки?
  • Що вони знайшли в піску?
  • Чи доводилося їм грати в пісочниці?
  • Що вони будували з піску?
  • Прочитайте текст з мамою ланцюжком.
  • Хто із хлопчиків знайшов машинку?
  • Що порадив робити зі знахідкою друг?
  • Як учинили хлопчики?
  • Чому текст має таку назву?
  • Придумайте свою назву цього тексту.
  • Прочитайте текст із мамою, поділивши ролі. Рисочка перед  початком рядка означає, що цей рядок читає  інший (мама, тато, братик, сестричка).

  • Що спільного у текстах, які читали сьогодні?
  • Чого навчає нас оповідання?
  • Чи сподобалися вам хлопчики? Чому?



Навчання грамоти(письмо)

Пригадаємо вивчене
https://youtu.be/WWRO637snvE

Робота в зошиті на с. 18-19



Математика

Попрацюйте з підручником на с.101


Математичні розваги


Молодчинки, мої  любі бджілки! 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

  У нашому вулику відбувся урок-спомин. Назвали ми його нетрадиційно: "Літературна кав'ярня "У Лесі". Проблемне питання, ...