среда, 18 марта 2020 г.

ДШ "Малята-бджолята"

Середа 18 березня

Тема уроку математики - "Віднімання десятків  від двоцифрових чисел"


Повторимо вивчене
-       Назвіть сусідів числа 13.  
-       Назвіть сусідів числа 10.  
-       Яке число знаходиться між числами 15 і 17?  
-       Як називаються числа при додаванні? Отже, яку дію обираємо, коли знаходимо суму?
-       Як називаються числа при відніманні? Яку дію обираємо, коли знаходимо різницю чисел?
-       Яку дію обираємо, коли збільшуємо числа? А коли зменшуємо?
-       Скільки буде: 10 + 1, 10 + 4, 10 + 8, 10 + 10, 10 + 3, 10 + 7, 10 + 9

-       Розкладіть число 16 на десятки і одиниці. А тепер число 12.




Запиши   відповіді  математичного диктанту:

-       Запишіть число 3.
-       Запишіть число 13.
-       Запишіть сусідів числа 19: попереднє і наступне.
-       Запишіть число, яке складається з 1 десятка і 6 одиниць.
-       Запишіть число, яке складається з одного десятка.
-       Знайдіть суму чисел 6 і 3.
-       Знайдіть різницю чисел 6 і 3.
-       Число 4 збільшити на 2.
-       Число 4 зменшити на 2.
Перевірка: 3, 13, 18, 20, 16, 10, 9, 3, 6, 2.


Пригадаємо назви чисел при додаванні: 

            45       +        4           =          49


     доданок        доданок               сума 


Пригадаємо назви чисел при відніманні: 

            45        -        6           =          39
зменшуване     від'ємник         різниця 






Пояснення нового матеріалу


-       Розглянемо приклад:

10 + 4 = 14

-       Скільки десяток і одиниць у числі 14? А що таке 1 десяток?
-       А тепер від 1дес.4од.  заберемо 1 десяток. Скільки  залишилося?
-       Складемо приклад:
14 – 10 = 4
-       А тепер від 1дес.4од. заберемо 4од. Скільки  залишилося? Складемо приклад:
14 – 4 = 10
-       Отже, коли отримуємо 1 десяток, тобто 10? (Коли віднімаємо одиниці)
-       Коли отримуємо одиниці? (Коли віднімаємо 1 десяток, тобто 10)
  

Потренуйся:

Розв’яжи приклади з коментуванням
 10 + 6 =                 18 – 8 =
10 + 3 =                 19 – 10 =
17 – 7 =                 15 – 10 =





Математичні подорожі:
https://youtu.be/My3qcN24TMc
https://youtu.be/xMSP0oH1_Qk



Тема уроку навчання грамоти "Звуки [дз], [дз'], буквосполучення дз."



Ознайомлення з новим звуком:

Казка про звуки [дз], [дз′] 
Жили дві веселі букви Д і З. І дуже вони подружилися між собою, заприятелювали. Такі завзяті подружки стали – не розлий вода, ну ніяк одна без одної. Д – дерево, і З тут як тут – зелене. Д – діти, З – збираються. Д – Дмитрик, З – загукав. Аж тут вилетів дятел і став дзьобати по дереву. І вийшло: Д – дятел, З – дзьобає. І так Д і З з’єднались у цьому слові, що вже не змогли роз’єднатись.

Промовте слово “дзьобає”. 
Який звук  чуєте? 
Тепер, коли ці букви стоять поряд, то читаються завжди злито.

Вимова звука [дз], [дз′] схожа на вимову звука [ц] і [ц′]. Давайте згадаємо вимову звука [ц]. Кінчик язика м’який, впирається в напівстиснуті зуби. А тепер додамо голос і виштовхнемо повітря – отримаємо звук [дз].

Чітко, як один звук, вимовляйте [дз], [дз'] у складах і словах!

Вивчимо напам'ять скоромовку:
Стук-стук-стук, стук-стук-стук –
Лине в лісі перегук.
Тож у будень і у свято
Трудиться дзьобатий дятел.

Працюємо з "Буквариком"!

Граємося:  хто більше назве слів із вивченими звуками.

Повторимо вивчене:

Працюємо у "Прописах":
 https://www.youtube.com/watch?v=cuBOQeM_Go0
https://www.youtube.com/watch?v=MVnCgtkcH_I
https://www.youtube.com/watch?v=AD-ptKCFTnA




Тема уроку "Я досліджую світ" - "Чому без повітря немає життя?"
 https://youtu.be/v-Dn0HZ1ejU

Чомусикам...
З чого складається Всесвіт?
https://youtu.be/XXtcLd1i2ts
Наскільки великим є Всесвіт?
https://youtu.be/ujpL7PlHcZ8

                 Успіхів, бджолята!

Комментариев нет:

Отправить комментарий

  У нашому вулику відбувся урок-спомин. Назвали ми його нетрадиційно: "Літературна кав'ярня "У Лесі". Проблемне питання, ...