ДШ "Малята-бджолята"
Середа 18 березня
Тема уроку математики - "Віднімання десятків від двоцифрових чисел"
Повторимо вивчене
Пригадаємо назви чисел при відніманні:
Потренуйся:
Математичні подорожі:
https://youtu.be/My3qcN24TMc
https://youtu.be/xMSP0oH1_Qk
Тема уроку навчання грамоти "Звуки [дз], [дз'], буквосполучення дз."
Промовте слово “дзьобає”.
Який звук чуєте?
Тепер, коли ці букви стоять поряд, то читаються завжди злито.
https://www.youtube.com/watch?v=MVnCgtkcH_I
https://www.youtube.com/watch?v=AD-ptKCFTnA
Тема уроку "Я досліджую світ" - "Чому без повітря немає життя?"
https://youtu.be/v-Dn0HZ1ejU
Чомусикам...
З чого складається Всесвіт?
https://youtu.be/XXtcLd1i2ts
Наскільки великим є Всесвіт?
https://youtu.be/ujpL7PlHcZ8
Успіхів, бджолята!
Середа 18 березня
Тема уроку математики - "Віднімання десятків від двоцифрових чисел"
Повторимо вивчене
-
Назвіть сусідів
числа 13.
-
Назвіть сусідів
числа 10.
-
Яке число
знаходиться між числами 15 і 17?
-
Як називаються
числа при додаванні? Отже, яку дію обираємо, коли знаходимо суму?
-
Як називаються
числа при відніманні? Яку дію обираємо, коли знаходимо різницю чисел?
-
Яку дію обираємо,
коли збільшуємо числа? А коли зменшуємо?
-
Скільки буде: 10 + 1, 10 + 4, 10 + 8, 10 + 10, 10 + 3, 10 + 7, 10 + 9
-
Розкладіть число 16
на десятки і одиниці. А тепер число 12.
Запиши відповіді математичного диктанту:
-
Запишіть число 3.
-
Запишіть число 13.
-
Запишіть сусідів
числа 19: попереднє і наступне.
-
Запишіть число, яке
складається з 1 десятка і 6 одиниць.
-
Запишіть число, яке
складається з одного десятка.
-
Знайдіть суму чисел
6 і 3.
-
Знайдіть різницю
чисел 6 і 3.
-
Число 4 збільшити
на 2.
-
Число 4 зменшити на
2.
Перевірка: 3, 13, 18, 20, 16, 10, 9, 3, 6, 2.
Пригадаємо назви чисел при додаванні:
45 + 4 = 49
доданок доданок сума
Пригадаємо назви чисел при відніманні:
45 - 6 = 39
зменшуване від'ємник різниця
Пояснення нового матеріалу
- Розглянемо приклад:
10 + 4 = 14
-
Скільки десяток і
одиниць у числі 14? А що таке 1 десяток?
-
А тепер від
1дес.4од. заберемо 1 десяток. Скільки залишилося?
-
Складемо приклад:
14 – 10 = 4
-
А тепер від 1дес.4од. заберемо 4од. Скільки залишилося? Складемо приклад:
14 – 4 = 10
-
Отже, коли
отримуємо 1 десяток, тобто 10? (Коли віднімаємо одиниці)
-
Коли отримуємо
одиниці? (Коли віднімаємо 1 десяток, тобто 10)
Потренуйся:
Розв’яжи приклади з коментуванням
Математичні подорожі:
https://youtu.be/My3qcN24TMc
https://youtu.be/xMSP0oH1_Qk
Ознайомлення з новим звуком:
Казка про звуки [дз], [дз′]
Жили дві веселі букви Д
і З. І дуже вони подружилися між собою, заприятелювали. Такі завзяті подружки
стали – не розлий вода, ну ніяк одна без одної. Д – дерево, і З тут як тут –
зелене. Д – діти, З – збираються. Д – Дмитрик, З – загукав. Аж тут вилетів
дятел і став дзьобати по дереву. І вийшло: Д – дятел, З – дзьобає. І так Д і З
з’єднались у цьому слові, що вже не змогли роз’єднатись.Промовте слово “дзьобає”.
Який звук чуєте?
Тепер, коли ці букви стоять поряд, то читаються завжди злито.
Вимова звука [дз], [дз′] схожа на вимову звука [ц] і [ц′]. Давайте
згадаємо вимову звука [ц]. Кінчик язика м’який, впирається в напівстиснуті
зуби. А тепер додамо голос і виштовхнемо повітря – отримаємо звук [дз].
Чітко, як
один звук, вимовляйте [дз], [дз'] у складах і словах!
Вивчимо напам'ять скоромовку:
Стук-стук-стук,
стук-стук-стук –
Лине в лісі
перегук.
Тож у будень
і у свято
Трудиться
дзьобатий дятел.
Працюємо з "Буквариком"!
Граємося: хто
більше назве слів із вивченими звуками.
Повторимо вивчене:
https://www.youtube.com/watch?v=AD-ptKCFTnA
Тема уроку "Я досліджую світ" - "Чому без повітря немає життя?"
https://youtu.be/v-Dn0HZ1ejU
Чомусикам...
З чого складається Всесвіт?
https://youtu.be/XXtcLd1i2ts
Наскільки великим є Всесвіт?
https://youtu.be/ujpL7PlHcZ8
Успіхів, бджолята!
Комментариев нет:
Отправить комментарий