Тема "Співвідношення між одиницями вартості" опрацьовувалася в 1 класі комплексно:
на уроці знайомилися з основними поняттями, а на групі продовженого дня - закріплювали набуті знання.
Як саме?
Через організацію мережі магазинів!
Спонсором виступив "Прикольний банк", який надав свої капітали для того, щоб "добре торгувалося" "бджілкам". Як тільки товари в "магазинах" закінчувалися, оголошувалася перерва, все поверталося продавцям. Тоді мінялися ролями, запасалися новенькими купюрами і дружненько бралися до ... практичного вправляння в поводженні з одиницями вартості...
І тему засвоїли , і "грошей заробили"...
на уроці знайомилися з основними поняттями, а на групі продовженого дня - закріплювали набуті знання.
Як саме?
Через організацію мережі магазинів!
Спонсором виступив "Прикольний банк", який надав свої капітали для того, щоб "добре торгувалося" "бджілкам". Як тільки товари в "магазинах" закінчувалися, оголошувалася перерва, все поверталося продавцям. Тоді мінялися ролями, запасалися новенькими купюрами і дружненько бралися до ... практичного вправляння в поводженні з одиницями вартості...
І тему засвоїли , і "грошей заробили"...
Комментариев нет:
Отправить комментарий