понедельник, 25 ноября 2019 г.

Цитата дня

... - Ґаджет номер  чотири відповідає за нашу впевненість і спокій. Називається він "Правдивість vs Брехня"...

...Моя подруга Марічка запитує в мене, чи пасує їй нова сукня. Я бачу, що ця сукня не підкреслює її красу, тож я маю сказати, що в цій сукні вона не красива? Може, в цьому випадку все ж можна приховати правду? Або ось, наприклад, я отримала не найкращу оцінку з англійської. Коли мама спитала, я відповіла, що нічого не отримала. Я ж бо напевне знаю, що завтра на уроці зможу все виправити і це цілком мені по силах. То навіщо засмучувати маму? Можливо, невеличка брехня на благо таки доволена?..
...Брехня подібна до вірусу, який руйнує людське щастя. Його присутність в організмі критична в будь-якій кількості.  Це як онкоклітина. Уяви, що тобі пропонують підселити в твій організм онкоклітину, вона ж крихітна, непомітна. Що ти скажеш? Нізащо! І це зрозуміла відповідь. Те саме стосується і брехні. Рівень токсичності брехні такий високий, що навіть малесенька брехня здатна вирости у велику проблему. Подрузі, яка поставила тобі це запитання, можна взагалі не відповідати або сказати, що в неї сьогодні чудовий макіяж. Можна перекинути склянку з водою, тільки б лиш змінити тему.  Якщо ви знаєте, що негативна відповідь, навіть якщо вона чесна, образить людину, уникніть її, переведіть бесіду в інше русло. Не варто правдою завдавати  болю іншому. Якщо сказати, що нова сукня подрузі не личить, вона справді образиться. Та коли уникнути відповіді, людина подумає і сама все збагне....
.... - Насправді кожен з нас має  величезний запас брехні, який зберігається на  депозитних рахунках, і щодня змушує наш розум непокоїтися, спонукає нас втрачати впевненість в інших людях, сумніватися в собі і власних ідеях. Брехня породжує світ, в якому дурять нас, де ми маємо постійно чатувати, де ми весь час напружені. Це означає, що ми не можемо бути щасливими та успішними. Ти питаєш, що робити з минулою брехнею? А що ми зазвичай робимо з хворобами? Правильно, долаємо їх, одужуємо. Ми починаємо виконувати певні вправи, п'ємо ліки, дотримуємо режиму. Так само і з минулою брехнею. Поступово ми повинні ввести правдивість, як норму свого життя. Щось мені  підказує, що ти, Славку, і ти, Аню, маєте потенціал лідерів. А без знання і застосування цього секрету стати справжнім лідером неможливо. Секрет цей звучить так:"Якщо ти впродовж  тривалого часу кажеш правду, то невдовзі кожне слово, сказане тобою, стає правдою"...
Якщо брехня вже стала природною частиною твого життя (а таке часто трапляється з людьми), саме час почати бій! Здобути волю. Якщо брехні забагато, ти втрапиш у тенета ХИБНИХ  думок: якщо я збрешу, мама не засмутиться; якщо  я щось про себе вигадаю, це надасть мені статусу; якщо  я не надто знаюся на темі, але однак щось скажу вигадане, всі вирішать, що я крутий; якщо приховувати лише певні факти, а на 90% казати правду, нічого страшного не станеться. Так-так... Про онкоклітину ви вже в курсі. Тепер вас не надуриш!..


Із книги Олени Тараріної "Бути собою.
 10 ґаджетів для щастя"

Комментариев нет:

Отправить комментарий

  У нашому вулику відбувся урок-спомин. Назвали ми його нетрадиційно: "Літературна кав'ярня "У Лесі". Проблемне питання, ...