среда, 17 июля 2019 г.




Проходить час і вагомішими стають події, які  змінюють... Розумію, що стала учасницею важливого...

П'ята (не)конференція шкільних педагогів   EdCamp Ukraine розпочалася  з  офіційного звернення Президента України Володимира Зеленського до спільноти відповідального вчительства:

"Вітаю всіх учасників П’ятої національної (не)конференції EdCamp Ukraine 2019 та всю спільноту відповідального вчительства!

Дякую за запрошення на подію, яке я отримав у цікавому відеоформаті. І я б дуже хотів зараз бути разом з вами. Поспілкуватися, послухати вас, іноземних експертів, дізнатися, що ви думаєте про освіту, як бачите майбутнє української освіти, що вас хвилює. Адже я сам батько, мої діти ходять до школи. Я також пам’ятаю свої шкільні роки. Сподіваюся, у нас з вами ще буде така можливість.
Зараз же я мушу готуватися до відповідальної події – ви, мабуть, знаєте, що завтра відбудеться саміт «Україна – ЄС».

Я бажаю вам цікавої та плідної роботи, корисних знайомств і нових ідей. Бо це дуже важлива тема – як зрощувати Хорошу Людину. Хочу також сказати, що вважаю важливою реформу освіти. А наскільки якісно вона відбуватиметься, багато в чому залежить саме від вас. І в цьому я і вся країна дуже розраховуємо на ваш досвід, відповідальність, чесність."




Повний текст листа буде опубліковано на сайті www.edcamp.org.ua.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

  У нашому вулику відбувся урок-спомин. Назвали ми його нетрадиційно: "Літературна кав'ярня "У Лесі". Проблемне питання, ...